LOOK-O-LOOK - The Choice of Holland - 360 ° reclame campagne - actiemarketing campagne
Voor Look-O-Look (onderdeel van Perfetti van Melle) ontwikkelden wij een campagne met als thema ‘The Choice of Holland’. Deze actie was in Nederland een groot succes. Daarom heeft Look-O-Look besloten deze actie ook te gebruiken in Zwitserland en Duitsland. De consumentenactie bestaat uit onpack-communicatie, instore materiaal, actie website, sampling, billboard, social media en advertising (met QR code, APP en mobiele website).
Op de actiewebsite werd consumenten gevraagd om hun favoriete snoepjes te kiezen (direct een online consumenten onderzoek dus), deze snoepjes gingen digitaal in een snoepzak, de lekkerste snoepzak combinatie zouden de winnaar thuis krijgen. Na de keuze van het favoriete snoepje kon men de wincode invullen en kijken of men de hoofdprijs (een iPad mini) had gewonnen.
Op de actiewebsite werd consumenten gevraagd om hun favoriete snoepjes te kiezen (direct een online consumenten onderzoek dus), deze snoepjes gingen digitaal in een snoepzak, de lekkerste snoepzak combinatie zouden de winnaar thuis krijgen.