+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

03 jan 2023 Een mooi begin van het nieuwe jaar! 100% Plantaardig en lang houdbaar!

In opdracht van food innovator Peter-Paul Biermans hebben we de merkidentiteit van de The Green Table® ontwikkeld. De producten van de The Green Table® zijn 100% plantaardige en blijven zelfs zonder koeling extreem lang (meer dan een jaar) houdbaar. Een echte innovatie dus!

Aan ons de vraag om op basis van het onderscheidende vermogen een unieke propositie te ontwikkelen. Bestaande uit de merknaam, merkidentiteit, verpakkingsdesign en corporate identity. Een project waar we graag onze tanden in zetten. De gerechten zitten stuk voor stuk boordevol knapperige groenten en peulvruchten zoals worteltjes, rode paprika, broccoli, linzen, bamboescheuten en sugarsnaps. Exotisch fruit als lychees en ananas geven een frisse touch aan het gerecht. De rijst en de authentieke smaak van de Indiase curry sauzen geven een heerlijke smaaksensatie. De gerechten zijn: clean label (geen E-stoffen). En daarnaast bevatten de maaltijden geen gluten, geen soja en geen zuivel. De maaltijden hebben zo weinig mogelijk toevoegingen, zout, suiker of zuren voor de houdbaarheid.

Nu verkrijgbaar bij de grotere supermarkten!

  • Share

Contact

Contact form

Receive newsletter?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy Statement

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11