+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

20 aug 2019 Fiësta was niet eerder zo lekker!

Deze twee fonkelnieuwe taartdozen van Member’s Mark zijn speciaal in serie ontwikkeld voor de Mexicaanse consumenten markt. De fotografie van bovenaf geeft een goede indruk van de taart in de doos, terwijl de hand gemaakte illustraties de herkomst van de taarten indiceren. De script typografie, in perspectief geplaatst, versterkt de authentieke look van dit ontwerp. Tasty!

  • Share

Contact

Contact form

Receive newsletter?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy Statement

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11