+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11

22 mrt 2019 Hersluitbare folie voor dagverse kruiden

Dagvers, gezond en makkelijk in gebruik zijn de kruiden in deze nieuwe Aldi NL verpakking. De folie is bedrukt met een kraftpapier look waarop diverse kruiden zijn gevisualiseerd. De verpakking wordt namelijk ingeprint met de naam van het kruid of de kruiden die er in verpakt zitten. Het grote zichtvenster en de ingeprinte productnaam laten in één oogopslag meteen duidelijk zien om welk product het gaat. Het zichtvenster zelf is meteen ook de hersluitbare opening van de folie, extra opvallend gemaakt door een contrasterende oranje kleur. Gemak dient de mens immers en zo blijven de kruiden lekker vers.
De branding van het Dagverse Kruiden logo is eerst ontwikkeld en daarna geïmplementeerd in het packaging design. Het logo wordt altijd op stijlvol en ambachtelijk zwart geplaatst in een witte kleur.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11