+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11

23 mrt 2018 Laat de Paashaas maar weer komen

Verpakkingsontwerp op maat: kleurrijke Paaslijn voor Aldi door Stepfive

Stepfive heeft ook in 2018 met trots het verpakkingsontwerp van de Paaslijn voor Aldi verzorgd. Deze lijn kenmerkt zich door kleurrijke designs met speelse, illustratieve doorkijkvensters die de producten perfect in de schijnwerpers zetten. Het ontwerp benadrukt de feestelijke sfeer van Pasen en brengt producten zoals (gevulde) chocolade-eitjes, eivormige koekjes, chocolade paashazen, eieren gevuld met chocolaatjes, paashaaskoekjes, en dragee-eitjes prachtig tot leven.

Onze expertise in verpakkingsdesign voor retail en merkontwikkeling voor foodservice helpt merken zoals Aldi om een unieke winkelervaring te creëren. Met een sterke focus op storytelling en visuele aantrekkingskracht zorgen wij ervoor dat verpakkingen niet alleen functioneel zijn, maar ook de merkidentiteit versterken en de aandacht van consumenten trekken.

Ontdek hoe wij ook jouw merk kunnen laten opvallen met innovatief verpakkingsontwerp en creatieve merkontwikkeling.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11