07 jul 2020 Le Perron communicatie & visuele identiteit
Een Unieke Merk-Campagne voor Albron
Voor Albron hebben wij de communicatiemiddelen ontwikkeld voor alle nieuw te openen vestigingen van Le Perron, waaronder de eerste vestiging in deze stijl in Almere. De externe en interne communicatie en vormgeving zijn aangepast, en er zijn Merkactivatie-uitingen ontwikkeld ter ondersteuning van de opening.
Speciaal voor Instagram hebben we diverse teaser-uitingen gecreëerd om de lancering van de nieuwe vestigingen te promoten. Daarnaast zijn er disposables, bedrijfskleding en signing ontworpen, zodat het merk in elke hoek van de vestiging consistent wordt gepresenteerd.
De opmerkelijke Nederfranse tone of voice geeft deze veelomvattende campagne de unieke Le Perron signature, waardoor het merk zich duidelijk onderscheidt. Het resultaat is een campagne die niet met de Franse slag is uitgevoerd, maar très bon om aan te werken!
Aan klantzijde: Mieke de Vos, Michelle Nigbur en Ernest van de Voort.