+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

14 feb 2020 Modern met een classic touch: Bonroyaal is vernieuwd

De Kersenbonbons en Zeevruchten van Aldi NL zijn in het nieuw gestoken. Voor het private label Bonroyaal is een moderne uitstraling gecreëerd met behoud van klassieke elementen zoals de gouden strik. De nieuwe Bonroyaal lijn heeft altijd een aansprekende basiskleur, die in combinatie met wit en het gouden lijnenwerk feestelijk oogt. Het maakt deze verpakking dan ook uitermate geschikt om cadeau te geven.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Merkindentiteit, Verpakkingsontwerp en Merkactivatie

AVW Stepfive BNO

Privacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11