• Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact

14 feb 2020 Modern met een classic touch: Bonroyaal is vernieuwd

De Kersenbonbons en Zeevruchten van Aldi NL zijn in het nieuw gestoken. Voor het private label Bonroyaal is een moderne uitstraling gecreëerd met behoud van klassieke elementen zoals de gouden strik. De nieuwe Bonroyaal lijn heeft altijd een aansprekende basiskleur, die in combinatie met wit en het gouden lijnenwerk feestelijk oogt. Het maakt deze verpakking dan ook uitermate geschikt om cadeau te geven.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
TwitterLinkedinYoutube

  • twitter
  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Een mooi begin van het nieuwe jaar! 100% Plantaardig en lang houdbaar!
  • Een cadeautje om te krijgen…
  • Nieuw in het diepvriesschap…

Stepfive

Packaging Design Bureau
Packaging Design
Verpakkingsontwerp
Brand Identity
Multimedia
Corporate design
Actiemarketing
Webdesign Nijmegen
Reclamebureau Nijmegen
  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11