+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11

06 apr 2018 Oer-Hollandse lekkernijen in nieuw jasje

Verpakkingsontwerp voor Delicious Home: authentiek Hollands voor Aldi Nederland

Zo Hollands als molens, klompen en tulpen: pannenkoeken en poffertjes. Voor het private label Delicious Home van Aldi Nederland ontwierp Stepfive de folieverpakkingen voor deze traditionele lekkernijen. Met een verpakkingsdesign dat nog Hollandser aanvoelt dan het product zelf, hebben we iconische afbeeldingen, kleuren en typografie gecombineerd om een authentieke en ambachtelijke uitstraling te creëren.

Het ontwerp speelt perfect in op de Hollandse identiteit dankzij gedetailleerde illustraties van karakteristieke klokgevels. Boven deze gevels creëerden we een venster dat consumenten een duidelijk zicht biedt op de producten, wat de aantrekkingskracht in het schap versterkt.

Onze expertise in verpakkingsontwerp voor retail zorgt ervoor dat traditionele producten zoals pannenkoeken en poffertjes niet alleen herkenbaar zijn, maar ook hun ambachtelijke karakter uitstralen. Laat je inspireren door onze creatieve oplossingen voor verpakkingsdesign en merkontwikkeling voor de foodsector.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11