12 jun 2020 Ook toe aan een affaire?
Voor Albron hebben wij de merkidentiteit van Frites Affairs mogen creëren. De basisgedachte voor de propositie van Frites Affairs is dat iedereen wel weet dat frites niet het meest gezonde eten voor ons is, maar dat je af en toe best mag zondigen. En áls je dat dan doet, doe het goed en zonder schuldgevoel. Alle uitingen en communicatie voor de online en offline kanalen samen met het team van Albron ontwikkeld.
Goed stout!
Frites Affairs is een beetje ondeugend, een beetje stout! Hunker jij ook naar lekker snacken en kan je de verleiding niet weerstaan? Soms heb je het toch gewoon verdiend? Laat je gaan en trakteer jezelf met de meest verleidelijke frites en snacks. Zonder schuldgevoel, alle remmen los en genieten! En onthoud: een affaire bij ons duurt niet lang, een kortstondig avontuurtje. We beloven dat je verlangen snel is gestild… stout smaakt zo lekker goed!
Kortom, Frites Affairs is er voor iedereen die toe is aan een lekker makkelijke affaire. Voor iedereen die niet bang is om de verleiding aan te gaan en zichzelf graag wil verwennen!
Tast toe én flirt erop los!
Aan klantzijde: Mieke de Vos, Michelle Nigbur, Corine Holtmaat en Ernest van de Voort