+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11

21 jun 2016 Ready-to-eat wraps – Packaging design voor De Kroes

Stepfive Ontwikkelt Opvallende Sleeves voor De Kroes’ Ready-to-Eat Wraps

Stepfive heeft voor De Kroes een opvallende merkidentiteit gecreëerd met een reeks sleek sleeves voor hun ready-to-eat wraps. De kartonnen sleeves zijn bedrukt met krachtige, opvallende kleuren en een typografie die geïnspireerd is op het land van herkomst van de producten.

Het ontwerp van de sleeves is zo vormgegeven dat het de onderzijde van het product volledig omhult, waardoor de productvisibility verhoogt en de merkherkenning verbetert.

Deze wraps zijn verkrijgbaar in diverse supermarkten in Nederland, waaronder Albert Heijn. Ze onderscheiden zich door de visueel aantrekkelijke verpakking en de sterke merkpresentatie, die consumenten aanspreekt.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11