• Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact

21 okt 2016 Spaar & Win: de memory game voor Albron

In alle Center Parcs parken van Nederland en België is sinds kort een door Stepfive en Albron ontwikkelde Memory Game verkrijgbaar. Bij bestelling van twee van de deelnemende frisdranken ontvangt de klant één van de vijf sets Memory Game spelkaarten. Voor deze opdracht zijn alle illustraties en het gehele concept in huis ontwikkeld. Het doel van deze omzet verhogende actie is om uiteindelijk de gehele Memory Game compleet te sparen en samen gezellig de game te spelen; Look, remember, think & win!

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
TwitterLinkedinYoutube

  • twitter
  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Een mooi begin van het nieuwe jaar! 100% Plantaardig en lang houdbaar!
  • Een cadeautje om te krijgen…
  • Nieuw in het diepvriesschap…

Stepfive

Packaging Design Bureau
Packaging Design
Verpakkingsontwerp
Brand Identity
Multimedia
Corporate design
Actiemarketing
Webdesign Nijmegen
Reclamebureau Nijmegen
  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11