+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11

21 okt 2016 Spaar & Win: de memory game voor Albron

Stepfive en Albron Lanceren Memory Game in Center Parcs Nederland en België

Sinds kort is in alle Center Parcs parken van Nederland en België een door Stepfive en Albron ontwikkelde Memory Game verkrijgbaar. Klanten kunnen bij de aanschaf van twee van de deelnemende frisdranken één van de vijf sets Memory Game spelkaarten ontvangen.

Voor deze actie heeft Stepfive het de merkidentiteit en alle illustraties in huis ontwikkeld, wat de herkenbaarheid en het plezier van de game vergroot. Het doel van deze omzetverhogende actie is om de consument te stimuleren om de volledige Memory Game te sparen en samen gezellig te spelen met het motto: Look, remember, think & win!

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Packaging Design

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11