• Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact

21 aug 2015 Succesvolle introductie-campagne Oerfriet door Stepfive

Een nieuw product, een nieuwe campagne. Aviko heeft begin 2014 met groot succes haar Oerfriet in de markt gezet. Dit authentieke product van Hollandse bodem is gelanceerd middels een actiemarketing campagne voor de foodservice waarvoor Stepfive alle items heeft ontwikkeld. Er zijn posters gecreëerd, introductiefolders, banderols, informatiebrochures, standdoeken en roll-up banners. Ook zijn er speciaal voor beurzen bijpassende frietzakjes en vorkjes gemaakt. Naast al deze items ondersteund een uitgebreide advertentiecampagne in de vakbladen deze introductie nog eens extra.

  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
TwitterLinkedinYoutube

  • twitter
  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Een mooi begin van het nieuwe jaar! 100% Plantaardig en lang houdbaar!
  • Een cadeautje om te krijgen…
  • Nieuw in het diepvriesschap…

Stepfive

Packaging Design Bureau
Packaging Design
Verpakkingsontwerp
Brand Identity
Multimedia
Corporate design
Actiemarketing
Webdesign Nijmegen
Reclamebureau Nijmegen
  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11