+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

14 nov 2022 Een cadeautje om te krijgen…

Baronie-de Heer heeft ons gevraagd een nieuwe verpakkingslijn te ontwikkelen voor hun serie van internationale chocoladeletters. De volgende vertrekpunten zijn genoemd in de briefing. Gewenste uitstraling: vrolijk een cadeautje om te krijgen (en om uit te delen) een echte giveaway dus, zonder dat het specifiek gekoppeld wordt aan een feestdag. Internationaal in te zetten. Duidelijke kleurcodering en taste appeal. Eigentijds, maar niet over de top, verpakking moet langere tijd gebruikt kunnen worden.
  • Share

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11