20 feb 2025 Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
De afgelopen maanden hebben we bij Stepfive met veel passie gewerkt aan de merkontwikkeling en het verpakkingsdesign voor Lisimo van Bieze Foods. Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het bovenstaande design als winnaar gekozen.
In de briefing lag de focus op het creëren van een frisse en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren hierbij belangrijke wensen. Het concept straalt de sfeer uit van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als USP: “Alleen zelf maken is verser”. De doelgroep — de chef in de keuken — stond centraal tijdens het hele ontwerpproces.
Het eindresultaat mag er zijn: zowel onze opdrachtgever als de markt heeft het design met veel enthousiasme ontvangen. Onze samenwerking met Shoot My Food tijdens dit project was zeer prettig en smaakt zeker naar meer!