+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

13 dec 2019 Geurig verpakkingsdesign

Verpakkingsontwerp voor Glowitt: Geurstokjes van Aldi Nederland

Voor Aldi Nederland hebben wij onder het private label Glowitt drie verpakkingen voor geurstokjes ontwikkeld. Deze smaakvolle verpakkingen zijn rijk geïllustreerd met de ingrediënten die de geur van de geurstokjes representeren, en beschikken over een duidelijke kleursegmentering die de verschillende geuren visueel onderscheidt.

De verpakkingsvorm is ontworpen met twee afzonderlijke vensters, waardoor zowel de geurstokjes als het flesje waarin ze zijn geplaatst goed zichtbaar zijn. Deze transparantie biedt de consument niet alleen een kijkje in het product, maar benadrukt ook de kwaliteit en elegantie van de geurstokjes.

Het verpakkingsontwerp draagt bij aan de merkidentiteit van Glowitt en zorgt ervoor dat de geurstokjes opvallen in het schap. Het zorgt voor een aantrekkelijke, gebruiksvriendelijke en visueel sterke presentatie die perfect past binnen de home fragrance-categorie.

  • Share

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11