+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands

26 sep 2017 Let the games begin!

Stepfive Ontwikkelt de merkidentiteit en het Packaging Design voor Bordspel “Nice Or Nasty”

Bordspellen zijn van alle tijden en blijven een populaire manier om samen te genieten van leuke momenten. Daarom heeft Look-O-Look het bordspel Nice Or Nasty, The Candy Game ontwikkeld, dat je weer echt samen om de tafel brengt. Het spel daagt je uit om te ontdekken wie de beste pokerface heeft en wie er het meeste durft. Speel het spel met vrienden en familie en ontdek wie het zoetste, frisste, zuurste of misschien zelfs pittigste snoepje aankan.

In samenwerking met Look-O-Look heeft Stepfive het aantrekkelijke packaging design voor dit nieuwe bordspel ontwikkeld. Het ontwerp zorgt ervoor dat het spel de uitstraling krijgt van een echt bordspel, waardoor het direct opvalt en de speelsheid van het concept benadrukt wordt.

Benieuwd hoe Nice Or Nasty gespeeld wordt? Bekijk de video hier: Klik hier om de video te bekijken.

Nice Or Nasty, durf jij het aan?!

  • Share

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11