• Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact

11 aug 2022 Nieuw in het diepvriesschap…

Aldi heeft ons gevraagd om een nieuwe merkidentiteit en verpakkingslijn te ontwikkelen voor hun vleesproducten in het diepvriesschap.
Eigentijds, onderscheidend, verleidelijk en veel schapimpact waren een aantal vertrekpunten.
Daarnaast was er behoefte aan een duidelijke focus op het product en blokvorming met kleurcodering per productcategorie. In totaal zijn er 20 producten omgezet naar deze nieuwe lijn.
De strakke vlakverdeling is ontstaan uit de gedachte dat elk vleesproduct eerst gesneden wordt voordat het gegeten wordt.
Kortom diverse mooie vleesproducten voor dat ene moment van de week dat je als flexitariër zin hebt in een stukje kwaliteitsvlees. Handig per portie verpakt.
Nu verkrijgbaar bij Aldi.
  • Share

Contact

Contactformulier

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand identity, Packaging design en Brand activation

AVW Stepfive BNO

Pivacyverklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
TwitterLinkedinYoutube

  • twitter
  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Een mooi begin van het nieuwe jaar! 100% Plantaardig en lang houdbaar!
  • Een cadeautje om te krijgen…
  • Nieuw in het diepvriesschap…

Stepfive

Packaging Design Bureau
Packaging Design
Verpakkingsontwerp
Brand Identity
Multimedia
Corporate design
Actiemarketing
Webdesign Nijmegen
Reclamebureau Nijmegen
  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11