+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

11 aug 2022 Nieuw in het diepvriesschap…

Aldi heeft ons gevraagd om een nieuwe merkidentiteit en verpakkingslijn te ontwikkelen voor hun vleesproducten in het diepvriesschap.
Eigentijds, onderscheidend, verleidelijk en veel schapimpact waren een aantal vertrekpunten.
Daarnaast was er behoefte aan een duidelijke focus op het product en blokvorming met kleurcodering per productcategorie. In totaal zijn er 20 producten omgezet naar deze nieuwe lijn.
De strakke vlakverdeling is ontstaan uit de gedachte dat elk vleesproduct eerst gesneden wordt voordat het gegeten wordt.
Kortom diverse mooie vleesproducten voor dat ene moment van de week dat je als flexitariër zin hebt in een stukje kwaliteitsvlees. Handig per portie verpakt.
Nu verkrijgbaar bij Aldi.
  • Share

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • MAESTRI DEL RE – MERKONTWIKKELING EN VERPAKKINGSDESIGN VOOR ROYAL A-WARE
  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • INFO@STEPFIVE.NL
  • FRISOPARK 2 D41, 6711 WZ EDE
  • 024 622 17 11