AVIKO - Homemade gratin - sales campagne - introductie campagne - DM actie - actiemechanisme
Introductiecampagne voor Aviko’s Home-made Style Gratins: Smaak en Kwaliteit voor de Foodservice Markt Speciaal voor de foodservice-markt ontwikkelden wij een introductiecampagne voor de Home-made style gratins van Aviko. Dit product, dat smaakt en eruitziet als zelfgemaakt, biedt een heerlijke en veelzijdige toevoeging aan het menu van elke chef. De campagne richt zich op zowel grossiers als chefkoks en bestaat uit verschillende campagne-uitingen die de voordelen van de gratins benadrukken. De kern van de campagne is een opvallende kokermailing, aangevuld met een informatieleaflet, antwoordkaart, en presentatiedoos met een gethematiseerde banderol. Ook zijn er receptkaarten en een productbrochure ontwikkeld, zodat chefs gemakkelijk inspiratie kunnen opdoen voor het gebruik van de gratins. Daarnaast ontvangt het sales-team een promotiebox om het product krachtig te presenteren bij de lancering. Stepfive ontwikkelde de campagne-insteek en alle campagne-uitingen, zodat Aviko haar Home-made style gratins succesvol in de markt kan zetten.