Pit upgrading branding
Albron heeft ons gevraagd om het concept Pit een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule op een centrale plek in het ziekenhuis waar gasten de gehele dag terecht kunnen voor lekker, goed eten en drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept: - Gemak - Comfort - Gezond Centraal staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’. Om bij te praten, te ontspannen en jezelf weer op te laden. De omgeving is licht, heeft een positieve sfeer en is uitnodigend met een open keuken. Wij hebben het logo geoptimaliseerd en alle bestaande uitingen voorzien van een nieuwe moderne vormgeving, de fotografie, het kleurgebruik en typografie is verbeterd en het geheel heeft hierdoor een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal gekregen. De nieuwe identiteit is door ons uitgewerkt voor een bestaande locatie en vervolgens verwerkt in een brandmanual, alle toepassingen worden gefaseerd toegepast op de resterende locaties en direct toegepast bij nieuwe outlets.