Pit upgrading branding
Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol
Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak
Comfort
Gezond
Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.