Frites Affairs brand identity
Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive
Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs
Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap:
Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie
Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.