AVIKO - Piepers Plakken - reclame campagne - spaaractie - actiemechanisme
Piepers Plakken actie t.b.v. 600 cafetaria’s. Ontwikkeling van concept, actiemechanisme en uitvoering van POS-materiaal, flyerboekje, actiestickers, Piepers Plakken actie van Aviko is uitgevoerd in 600 cafetaria’s. Stepfive verzorgt de ontwikkeling van concept, actiemechanisme en uitvoering van POS-materiaal, flyerboekje, actiestickers, prijzen, prijzencheque en actiewebsite.
Deze campagne is ondersteund met online bannering, advertenties in vakbladen en een DM campagne. De gehele look & feel van de campagne de insteek en alle visuele uitingen zijn door ons ontwikkeld. Klanten van een cafetaria krijgen bij iedere bestelling een zegel. Deze plakt men in een aangeleverd spaarboekje, waarin ook een aantal kortingsbonnen op vakantieparken zit. Bij tien zegels en het maken van een slagzin, die men inlevert bij de cafetaria, maakt men kans op een jaar lang gratis friet.