DE KROES - brand creation - logo ontwikkeling en pay-off
Logo-Upgrade en Corporate Uitingen voor De Kroes: Brede Positionering van Vleessnacks en Vleeswaren Voor De Kroes, specialist in maaltijden, vleessnacks en vleeswaren, ontwikkelden wij een logo-upgrade en diverse corporate uitingen. Deze upgrade was noodzakelijk omdat het bestaande logo te veel focus legde op maaltijden, terwijl De Kroes zich ook richt op vleessnacks en vleeswaren. De wens van de klant was om het logo zo aan te passen dat het alle productcategorieën van het merk beter zou vertegenwoordigen. Naast de logo-upgrade hebben we alle corporate uitingen vernieuwd, waaronder de website, huisstijldragers en de beursstand. Dit zorgt ervoor dat de merkidentiteit van De Kroes in al haar communicatie-uitingen consistent en krachtig naar voren komt. Bovendien heeft de klant gevraagd om een pay-off die de USP van het bedrijf in één oogopslag zou communiceren. Dit resulteerde in een krachtige pay-off die de kwaliteit en veelzijdigheid van de producten van De Kroes direct duidelijk maakt aan de consument.