The Green Table brand creation - merknaam en logo ontwikkeling
Merkidentiteit voor The Green Table® door Stepfive In opdracht van food innovator Peter-Paul Biermans heeft Stepfive de merkidentiteit voor The Green Table® ontwikkeld. De producten van The Green Table® zijn 100% plantaardig en blijven zonder koeling extreem lang houdbaar – meer dan een jaar! Dit maakt het een ware innovatie in de foodindustrie. Van Propositie tot Corporate Identity Onze uitdaging was om een unieke propositie te ontwikkelen, gebaseerd op het onderscheidend vermogen van de producten. Dit omvatte het ontwerpen van de merknaam, merkidentiteit, verpakkingsdesign en corporate identity. Een project waar we met veel enthousiasme aan hebben gewerkt. Gezond en Duurzaam De gerechten van The Green Table® zijn boordevol knapperige groenten en peulvruchten zoals worteltjes, rode paprika, broccoli, linzen, bamboescheuten en sugarsnaps. Exotisch fruit zoals lychees en ananas geven de gerechten een frisse en smaakvolle touch. De rijst en de authentieke Indiase curry sauzen zorgen voor een heerlijke smaaksensatie. Daarnaast zijn de gerechten clean label, wat betekent dat ze geen E-stoffen bevatten. Ze zijn bovendien glutenvrij, sojavrij en zuivelvrij. De maaltijden zijn met zorg ontwikkeld, met zo weinig mogelijk toevoegingen, zout, suiker of zuren om de houdbaarheid te waarborgen. Beschikbaar in Grotere Supermarkten The Green Table® is nu verkrijgbaar bij de grotere supermarkten – een innovatief product voor de gezondheidsbewuste consument!