+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

AVIKO - Avikolympics - merkcampagne - spaaractie - actiemechanisme

Aviko Avikolympics-actie: Versterking van Merkontwikkeling en Klantbetrokkenheid voor Snackketens Voor de snackketens waar Aviko landelijk aan levert (600 vestigingen) is de Avikolympics-actie ontwikkeld. Deze actie heeft als doel de merkontwikkeling van Aviko te versterken door klantbetrokkenheid te stimuleren en een gevoel van gemeenschap te creëren. De actie bestaat uit verschillende marketingmaterialen zoals posters, countertops, winloten, een uitbreidingspakket en een interactieve actiewebsite. Interactieve Sportbeleving en Lokale Competitie In de Avikolympics-actie kunnen klanten door het invullen van een unieke code hun eigen sporter in beweging zetten op de actiewebsite. De code kan eenvoudig worden verkregen door een frietje te kopen bij een deelnemende snackbar. Door samen met andere klanten die bij dezelfde snackbar kopen te spelen, ontstaat er een onderlinge competitie. Tegelijkertijd vindt er een landelijke competitie plaats, waarbij de codes willekeurige afstanden op de digitale renbaan genereren. Dit zorgt ervoor dat iedereen evenveel kans maakt op de hoofdprijs: een wintersportvakantie voor twee personen. Merkversterking door Lokale Betrokkenheid De lokale betrokkenheid wordt verder versterkt doordat elke cafetaria een gevulde sporttas uitdeelt aan de winnaar van de lokale competitie. Deze aanpak helpt niet alleen om de merkbeleving van Aviko te vergroten, maar moedigt ook herhaalaankopen aan en vergroot de loyaliteit van klanten binnen de snackketens.

AVIKO - Avikolympics - merkcampagne - spaaractie - actiemechanisme

Aviko Avikolympics-actie: Versterking van Merkontwikkeling en Klantbetrokkenheid voor Snackketens Voor de snackketens waar Aviko landelijk aan levert (600 vestigingen) is de Avikolympics-actie ontwikkeld. Deze actie heeft als doel de merkontwikkeling van Aviko te versterken door klantbetrokkenheid te stimuleren en een gevoel van gemeenschap te creëren. De actie bestaat uit verschillende marketingmaterialen zoals posters, countertops, winloten, een uitbreidingspakket en een interactieve actiewebsite. Interactieve Sportbeleving en Lokale Competitie In de Avikolympics-actie kunnen klanten door het invullen van een unieke code hun eigen sporter in beweging zetten op de actiewebsite. De code kan eenvoudig worden verkregen door een frietje te kopen bij een deelnemende snackbar. Door samen met andere klanten die bij dezelfde snackbar kopen te spelen, ontstaat er een onderlinge competitie. Tegelijkertijd vindt er een landelijke competitie plaats, waarbij de codes willekeurige afstanden op de digitale renbaan genereren. Dit zorgt ervoor dat iedereen evenveel kans maakt op de hoofdprijs: een wintersportvakantie voor twee personen. Merkversterking door Lokale Betrokkenheid De lokale betrokkenheid wordt verder versterkt doordat elke cafetaria een gevulde sporttas uitdeelt aan de winnaar van de lokale competitie. Deze aanpak helpt niet alleen om de merkbeleving van Aviko te vergroten, maar moedigt ook herhaalaankopen aan en vergroot de loyaliteit van klanten binnen de snackketens.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11