+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

AVIKO - Homemade gratin - sales campagne - introductie campagne - DM actie - actiemechanisme

Introductiecampagne voor Aviko’s Home-made Style Gratins: Smaak en Kwaliteit voor de Foodservice Markt Speciaal voor de foodservice-markt ontwikkelden wij een introductiecampagne voor de Home-made style gratins van Aviko. Dit product, dat smaakt en eruitziet als zelfgemaakt, biedt een heerlijke en veelzijdige toevoeging aan het menu van elke chef. De campagne richt zich op zowel grossiers als chefkoks en bestaat uit verschillende campagne-uitingen die de voordelen van de gratins benadrukken. De kern van de campagne is een opvallende kokermailing, aangevuld met een informatieleaflet, antwoordkaart, en presentatiedoos met een gethematiseerde banderol. Ook zijn er receptkaarten en een productbrochure ontwikkeld, zodat chefs gemakkelijk inspiratie kunnen opdoen voor het gebruik van de gratins. Daarnaast ontvangt het sales-team een promotiebox om het product krachtig te presenteren bij de lancering. Stepfive ontwikkelde de campagne-insteek en alle campagne-uitingen, zodat Aviko haar Home-made style gratins succesvol in de markt kan zetten.

AVIKO - Homemade gratin - sales campagne - introductie campagne - DM actie - actiemechanisme

Introductiecampagne voor Aviko’s Home-made Style Gratins: Smaak en Kwaliteit voor de Foodservice Markt Speciaal voor de foodservice-markt ontwikkelden wij een introductiecampagne voor de Home-made style gratins van Aviko. Dit product, dat smaakt en eruitziet als zelfgemaakt, biedt een heerlijke en veelzijdige toevoeging aan het menu van elke chef. De campagne richt zich op zowel grossiers als chefkoks en bestaat uit verschillende campagne-uitingen die de voordelen van de gratins benadrukken. De kern van de campagne is een opvallende kokermailing, aangevuld met een informatieleaflet, antwoordkaart, en presentatiedoos met een gethematiseerde banderol. Ook zijn er receptkaarten en een productbrochure ontwikkeld, zodat chefs gemakkelijk inspiratie kunnen opdoen voor het gebruik van de gratins. Daarnaast ontvangt het sales-team een promotiebox om het product krachtig te presenteren bij de lancering. Stepfive ontwikkelde de campagne-insteek en alle campagne-uitingen, zodat Aviko haar Home-made style gratins succesvol in de markt kan zetten.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • MAESTRI DEL RE – MERKONTWIKKELING EN VERPAKKINGSDESIGN VOOR ROYAL A-WARE
  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Duurzame verpakkingen van concept tot drukklaar

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • FRISOPARK 2 D41, 6711 WZ EDE
  • 024 622 17 11