+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

AVIKO - Spooky Frites - merk campagne - spaaractie - actiemechanisme

Aviko Spoooky Frites Halloween-actie: Versterken van Merkontwikkeling voor Snackketens Speciaal voor de snackketens waar Aviko landelijk aan levert (600 vestigingen), is de Spoooky Frites Halloween-actie ontwikkeld. Deze actie is ontworpen met als doel de merkontwikkeling van Aviko te versterken en de klantbetrokkenheid te vergroten. De actie bestaat uit diverse marketingmaterialen, zoals posters, countertops, winloten en een uitgebreid actiepakket. Elk element is zorgvuldig gekozen om de merkidentiteit van Aviko te ondersteunen en een consistente visuele uitstraling te waarborgen. De actiewebsite, die gekoppeld is aan de campagne, werd een groot succes met maar liefst 60.000 deelnemers. Klanten van cafetaria’s ontvingen bij iedere frietbestelling een winlot met een unieke code. Deze code konden ze invoeren op de speciaal ontwikkelde actiewebsite, waar ze kans maakten op geweldige prijzen, zoals een lang weekend Disneyland Parijs of een spelcomputer met Halloween game. Merkontwikkeling en Klantbetrokkenheid De Spoooky Frites Halloween-actie is een perfect voorbeeld van hoe Aviko zijn merkontwikkeling versterkt door middel van klantgerichte campagnes. Door de klanten actief te betrekken bij de actie, worden niet alleen de producten van Aviko gepromoot, maar wordt ook de merkbeleving vergroot. De actie heeft geholpen de zichtbaarheid van Aviko te vergroten binnen de snackketens en de loyaliteit van klanten te versterken.

AVIKO - Spooky Frites- rmerk campagne - spaaractie - actiemechanisme

Aviko Spoooky Frites Halloween-actie: Versterken van Merkontwikkeling voor Snackketens Speciaal voor de snackketens waar Aviko landelijk aan levert (600 vestigingen), is de Spoooky Frites Halloween-actie ontwikkeld. Deze actie is ontworpen met als doel de merkontwikkeling van Aviko te versterken en de klantbetrokkenheid te vergroten. De actie bestaat uit diverse marketingmaterialen, zoals posters, countertops, winloten en een uitgebreid actiepakket. Elk element is zorgvuldig gekozen om de merkidentiteit van Aviko te ondersteunen en een consistente visuele uitstraling te waarborgen. De actiewebsite, die gekoppeld is aan de campagne, werd een groot succes met maar liefst 60.000 deelnemers. Klanten van cafetaria’s ontvingen bij iedere frietbestelling een winlot met een unieke code. Deze code konden ze invoeren op de speciaal ontwikkelde actiewebsite, waar ze kans maakten op geweldige prijzen, zoals een lang weekend Disneyland Parijs of een spelcomputer met Halloween game. Merkontwikkeling en Klantbetrokkenheid De Spoooky Frites Halloween-actie is een perfect voorbeeld van hoe Aviko zijn merkontwikkeling versterkt door middel van klantgerichte campagnes. Door de klanten actief te betrekken bij de actie, worden niet alleen de producten van Aviko gepromoot, maar wordt ook de merkbeleving vergroot. De actie heeft geholpen de zichtbaarheid van Aviko te vergroten binnen de snackketens en de loyaliteit van klanten te versterken.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11