+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL - brand activation

Back to School Campagne voor Chupa Chups, Mentos en Fruittella – Ontwikkeld door Stepfive Stepfive ontwikkelde de Back to School campagne voor Chupa Chups, Mentos en Fruittella, gericht op een jonge doelgroep die plezier en persoonlijkheid zoekt. De actie, met als win trigger een gepersonaliseerde fiets, was ontworpen om kinderen en jongeren te betrekken en hen te enthousiasmeren voor de producten van deze merken. Eenvoudig Actiemechanisme en Aantrekkelijke Beloning De campagne was simpel en effectief opgezet: Koop een deelnemend product van Chupa Chups, Mentos of Fruittella. Vul het actiekaartje in en lever dit in bij de kassa. Mogelijkheid om een gepersonaliseerde fiets te winnen. Deze eenvoudige actie zorgde voor een toegankelijke en interactieve manier om deel te nemen, wat de betrokkenheid vergrootte. Jeugdig en Speels Design De campagne richtte zich op een jonge doelgroep en de vormgeving van de campagne was dan ook speels, energiek en vrolijk. De visuele uitstraling van de actie was helemaal afgestemd op de belevingswereld van de doelgroep, met een frisse en aantrekkelijke stijl die de aandacht trok en uitnodigde om mee te doen. Merkenactivatie en Doelgroepbetrokkenheid Met deze campagne versterkten we de merkidentiteit van Chupa Chups, Mentos en Fruittella als merken die niet alleen lekker zijn, maar ook leuk en relevant voor jongeren. De campagne creëerde een directe verbinding tussen het product en de beleving van de doelgroep, waardoor de merkloyaliteit werd vergroot.

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL- brand activation

Back to School Campagne voor Chupa Chups, Mentos en Fruittella – Ontwikkeld door Stepfive Stepfive ontwikkelde de Back to School campagne voor Chupa Chups, Mentos en Fruittella, gericht op een jonge doelgroep die plezier en persoonlijkheid zoekt. De actie, met als win trigger een gepersonaliseerde fiets, was ontworpen om kinderen en jongeren te betrekken en hen te enthousiasmeren voor de producten van deze merken. Eenvoudig Actiemechanisme en Aantrekkelijke Beloning De campagne was simpel en effectief opgezet: Koop een deelnemend product van Chupa Chups, Mentos of Fruittella. Vul het actiekaartje in en lever dit in bij de kassa. Mogelijkheid om een gepersonaliseerde fiets te winnen. Deze eenvoudige actie zorgde voor een toegankelijke en interactieve manier om deel te nemen, wat de betrokkenheid vergrootte. Jeugdig en Speels Design De campagne richtte zich op een jonge doelgroep en de vormgeving van de campagne was dan ook speels, energiek en vrolijk. De visuele uitstraling van de actie was helemaal afgestemd op de belevingswereld van de doelgroep, met een frisse en aantrekkelijke stijl die de aandacht trok en uitnodigde om mee te doen. Merkenactivatie en Doelgroepbetrokkenheid Met deze campagne versterkten we de merkidentiteit van Chupa Chups, Mentos en Fruittella als merken die niet alleen lekker zijn, maar ook leuk en relevant voor jongeren. De campagne creëerde een directe verbinding tussen het product en de beleving van de doelgroep, waardoor de merkloyaliteit werd vergroot.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11