+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

Frites Affairs brand identity

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs brand identity, website, socialmedia & brand activation

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs interieur & signing concept

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs brand identity, communicatie en brandmanual

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs brand identity, signing, communicatie en packaging

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs brand identity, signing, communicatie en aankleding

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

Frites Affairs brand identity, signing, communicatie en aankleding

Merkidentiteit voor Frites Affairs door Stepfive Bij Stepfive hebben we de merkidentiteit voor Frites Affairs ontwikkeld, samen met het team van Albron. De basis van deze propositie draait om het idee dat we allemaal weten dat frites niet het gezondste eten is, maar dat het soms prima is om jezelf even te verwennen. En als je dan toch zondigt, doe het dan goed en zonder schuldgevoel! De Speelse en Ondeugende Identiteit van Frites Affairs Frites Affairs heeft een beetje een ondeugende en speelse uitstraling, die de verleiding van een lekkere snack weerspiegelt. Het concept is simpel: je hebt jezelf een beetje verwennen wel verdiend. Dus waarom niet genieten van de lekkerste frites en snacks zonder je schuldig te voelen? Onze boodschap: Laat je gaan! Geniet zonder schuldgevoel, want Frites Affairs is voor iedereen die even toe is aan een gemakkelijke affaire. Geen lange, vastgelegde relaties, maar kortstondige avontuurtjes met de beste snacks. Frites Affairs is er voor de momenten waarop je de verleiding niet kunt weerstaan en jezelf gewoon wilt verwennen. Stout smaakt nu eenmaal goed! Online en Offline Communicatie Alle communicatie-uitingen, zowel online als offline, zijn ontwikkeld in samenwerking met Albron. Met Frites Affairs draait alles om plezier, gemak en natuurlijk het plezier van zondigen met een knipoog.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11