Lisimo rebranding
Fresh for Chefs
Merkontwikkeling en Verpakkingsontwerp voor Lisimo...
Wij zijn meer dan trots op onze nieuwste merkontwikkeling en het vernieuwde verpakkingsontwerp voor LISIMO. In opdracht van en in samenwerking met Shoot My Food en Bieze Food Solutions hebben wij de nieuwe visuele identiteit van dit merk mogen realiseren.
Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het winnende design gekozen. De focus lag op het creëren van een kleurrijke en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren belangrijke uitgangspunten. Het ontwerp roept de sfeer op van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als krachtige USP: “Alleen zelf maken is verser”.
In totaal zijn er 21 heerlijke verschillende smaakvarianten voorzien van een nieuw verpakkingsdesign.
Tijdens het hele ontwerpproces stond de doelgroep — de professionele chef in de keuken — centraal. Het eindresultaat is met veel enthousiasme ontvangen door zowel onze opdrachtgever als de markt.