+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

Lisimo rebranding

Fresh for Chefs Merkontwikkeling en Verpakkingsontwerp voor Lisimo... Wij zijn meer dan trots op onze nieuwste merkontwikkeling en het vernieuwde verpakkingsontwerp voor LISIMO. In opdracht van en in samenwerking met Shoot My Food en Bieze Food Solutions hebben wij de nieuwe visuele identiteit van dit merk mogen realiseren. Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het winnende design gekozen. De focus lag op het creëren van een kleurrijke en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren belangrijke uitgangspunten. Het ontwerp roept de sfeer op van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als krachtige USP: “Alleen zelf maken is verser”. In totaal zijn er 21 heerlijke verschillende smaakvarianten voorzien van een nieuw verpakkingsdesign. Tijdens het hele ontwerpproces stond de doelgroep — de professionele chef in de keuken — centraal. Het eindresultaat is met veel enthousiasme ontvangen door zowel onze opdrachtgever als de markt.

Lisimo rebranding

Fresh for Chefs Merkontwikkeling en Verpakkingsontwerp voor Lisimo... Wij zijn meer dan trots op onze nieuwste merkontwikkeling en het vernieuwde verpakkingsontwerp voor LISIMO. In opdracht van en in samenwerking met Shoot My Food en Bieze Food Solutions hebben wij de nieuwe visuele identiteit van dit merk mogen realiseren. Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het winnende design gekozen. De focus lag op het creëren van een kleurrijke en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren belangrijke uitgangspunten. Het ontwerp roept de sfeer op van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als krachtige USP: “Alleen zelf maken is verser”. In totaal zijn er 21 heerlijke verschillende smaakvarianten voorzien van een nieuw verpakkingsdesign. Tijdens het hele ontwerpproces stond de doelgroep — de professionele chef in de keuken — centraal. Het eindresultaat is met veel enthousiasme ontvangen door zowel onze opdrachtgever als de markt.

Lisimo rebranding

Fresh for Chefs Merkontwikkeling en Verpakkingsontwerp voor Lisimo... Wij zijn meer dan trots op onze nieuwste merkontwikkeling en het vernieuwde verpakkingsontwerp voor LISIMO. In opdracht van en in samenwerking met Shoot My Food en Bieze Food Solutions hebben wij de nieuwe visuele identiteit van dit merk mogen realiseren. Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het winnende design gekozen. De focus lag op het creëren van een kleurrijke en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren belangrijke uitgangspunten. Het ontwerp roept de sfeer op van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als krachtige USP: “Alleen zelf maken is verser”. In totaal zijn er 21 heerlijke verschillende smaakvarianten voorzien van een nieuw verpakkingsdesign. Tijdens het hele ontwerpproces stond de doelgroep — de professionele chef in de keuken — centraal. Het eindresultaat is met veel enthousiasme ontvangen door zowel onze opdrachtgever als de markt.

Lisimo rebranding

Fresh for Chefs Merkontwikkeling en Verpakkingsontwerp voor Lisimo... Wij zijn meer dan trots op onze nieuwste merkontwikkeling en het vernieuwde verpakkingsontwerp voor LISIMO. In opdracht van en in samenwerking met Shoot My Food en Bieze Food Solutions hebben wij de nieuwe visuele identiteit van dit merk mogen realiseren. Na een uitgebreide conceptfase, waarin we verschillende creatieve ontwerpen hebben ontwikkeld, is het winnende design gekozen. De focus lag op het creëren van een kleurrijke en verse beleving met nadruk op de ingrediënten. Mediterrane kleuren en een authentieke uitstraling waren belangrijke uitgangspunten. Het ontwerp roept de sfeer op van verse producten rechtstreeks uit het Middellandse Zeegebied, met als krachtige USP: “Alleen zelf maken is verser”. In totaal zijn er 21 heerlijke verschillende smaakvarianten voorzien van een nieuw verpakkingsdesign. Tijdens het hele ontwerpproces stond de doelgroep — de professionele chef in de keuken — centraal. Het eindresultaat is met veel enthousiasme ontvangen door zowel onze opdrachtgever als de markt.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11