+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

LOOK-O-LOOK - 4D - verpakkingsdesign en naamstelling

Onderscheidend Verpakkingsdesign voor Look-O-Look 4D Snoep door Stepfive Voor Look-O-Look (onderdeel van Perfetti van Melle) heeft Stepfive een opvallend en onderscheidend verpakkingsdesign ontwikkeld voor de 4D snoeplijn, bestaande uit Pinguïns, Blobs en Octopussen. Bij het ontwerp stond de hoge funfactor en speelsheid centraal. De naam "4 Dimensionaal lekker" benadrukt de unieke combinatie van 3D snoep en de plezierige Look-O-Look ervaring. Om de speelsheid te versterken, ontwikkelde Stepfive cartoonachtige illustraties die de snoepjes tot leven brengen, waardoor ze de uitstraling van een animatiefilm krijgen. Het verpakkingsontwerp zelf is opgebouwd in een speelse stansvorm, die naadloos aansluit bij de identiteit van het product. De verpakking valt op door het gebruik van metallic kleuren, levendige illustraties van de cartoonfiguren en product visuals. Deze unieke verpakkingsvorm en bijzondere druktechniek zorgen voor een kleurrijke en opvallende uitstraling die de 4D snoeplijn perfect weerspiegelt.

LOOK-O-LOOK - Happy by Nature - verpakkingsdesign en naamstelling

Onderscheidend Verpakkingsdesign voor Look-O-Look 4D Snoep door Stepfive Voor Look-O-Look (onderdeel van Perfetti van Melle) heeft Stepfive een opvallend en onderscheidend verpakkingsdesign ontwikkeld voor de 4D snoeplijn, bestaande uit Pinguïns, Blobs en Octopussen. Bij het ontwerp stond de hoge funfactor en speelsheid centraal. De naam "4 Dimensionaal lekker" benadrukt de unieke combinatie van 3D snoep en de plezierige Look-O-Look ervaring. Om de speelsheid te versterken, ontwikkelde Stepfive cartoonachtige illustraties die de snoepjes tot leven brengen, waardoor ze de uitstraling van een animatiefilm krijgen. Het verpakkingsontwerp zelf is opgebouwd in een speelse stansvorm, die naadloos aansluit bij de identiteit van het product. De verpakking valt op door het gebruik van metallic kleuren, levendige illustraties van de cartoonfiguren en product visuals. Deze unieke verpakkingsvorm en bijzondere druktechniek zorgen voor een kleurrijke en opvallende uitstraling die de 4D snoeplijn perfect weerspiegelt.

LOOK-O-LOOK - Mix concept- verpakkingsdesign en naamstelling

Onderscheidend Verpakkingsdesign voor Look-O-Look 4D Snoep door Stepfive Voor Look-O-Look (onderdeel van Perfetti van Melle) heeft Stepfive een opvallend en onderscheidend verpakkingsdesign ontwikkeld voor de 4D snoeplijn, bestaande uit Pinguïns, Blobs en Octopussen. Bij het ontwerp stond de hoge funfactor en speelsheid centraal. De naam "4 Dimensionaal lekker" benadrukt de unieke combinatie van 3D snoep en de plezierige Look-O-Look ervaring. Om de speelsheid te versterken, ontwikkelde Stepfive cartoonachtige illustraties die de snoepjes tot leven brengen, waardoor ze de uitstraling van een animatiefilm krijgen. Het verpakkingsontwerp zelf is opgebouwd in een speelse stansvorm, die naadloos aansluit bij de identiteit van het product. De verpakking valt op door het gebruik van metallic kleuren, levendige illustraties van de cartoonfiguren en product visuals. Deze unieke verpakkingsvorm en bijzondere druktechniek zorgen voor een kleurrijke en opvallende uitstraling die de 4D snoeplijn perfect weerspiegelt.

LOOK-O-LOOK - Familie concept - retail verpakkingsdesign

Onderscheidend Verpakkingsdesign voor Look-O-Look 4D Snoep door Stepfive Voor Look-O-Look (onderdeel van Perfetti van Melle) heeft Stepfive een opvallend en onderscheidend verpakkingsdesign ontwikkeld voor de 4D snoeplijn, bestaande uit Pinguïns, Blobs en Octopussen. Bij het ontwerp stond de hoge funfactor en speelsheid centraal. De naam "4 Dimensionaal lekker" benadrukt de unieke combinatie van 3D snoep en de plezierige Look-O-Look ervaring. Om de speelsheid te versterken, ontwikkelde Stepfive cartoonachtige illustraties die de snoepjes tot leven brengen, waardoor ze de uitstraling van een animatiefilm krijgen. Het verpakkingsontwerp zelf is opgebouwd in een speelse stansvorm, die naadloos aansluit bij de identiteit van het product. De verpakking valt op door het gebruik van metallic kleuren, levendige illustraties van de cartoonfiguren en product visuals. Deze unieke verpakkingsvorm en bijzondere druktechniek zorgen voor een kleurrijke en opvallende uitstraling die de 4D snoeplijn perfect weerspiegelt.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11