+31 24 622 17 11
  • Home
  • Blog
  • over ons
  • Werk
  • Cliënten
  • Contact
  • 024 – 622 17 11
  • Nederlands
  • Engels

Pit upgrading branding

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

Pit refreshed

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

Verbetering typografie en vormgeving

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

Verbetering typografie en ontwikkelen iconen

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

Brandmanual Pit

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

signing

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

food fotografie

Pit merkontwikkeling: Upgrade voor Albron – Fris, Modern en Smaakvol Albron heeft ons gevraagd om het Pit concept een upgrade te geven. Pit is een commerciële zelfservice horeca-retail formule die op centrale locaties in ziekenhuizen gasten de hele dag door verwelkomt voor lekker, goed eten, drinken en non-food artikelen. De drie kernwaarden van het concept zijn: Gemak Comfort Gezond Centraal in het Pit-concept staat het bieden van ‘een moment weg uit het ziekenhuis’, waar gasten kunnen bijpraten, ontspannen en zichzelf weer opladen. De omgeving is licht, uitnodigend en heeft een positieve sfeer, met een open keuken als eyecatcher. Onze aanpak was om het logo te optimaliseren en de bestaande uitingen te vernieuwen met een moderne vormgeving. We hebben de fotografie, kleurgebruik en typografie verbeterd, wat resulteerde in een smakelijkere uitstraling met meer taste appeal. Het nieuwe design maakt de ervaring nog aantrekkelijker voor bezoekers. De vernieuwde identiteit hebben we uitgewerkt voor een bestaande locatie en vastgelegd in een brandmanual. Alle toepassingen worden gefaseerd uitgerold naar andere locaties, en worden direct toegepast bij nieuwe outlets.

  • Share

RECENTE PROJECTEN

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ROYAL A WARE MERK ANKLY

OOSTERSE MAALTIJDEN ALDI

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALBRON - PIT UPGRADING

ALBRON - LE PERRON REFRESHED

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

AVIKO - Oerfriet

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

AVIKO - Assortimentsbrochure

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

ALDI - IJS

AVIKO - ACTIES

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

OOSTERBEEK

Van Eigen Deeg Brand creation

BIEZE REBRANDING LISIMO

VERPAKKING INNOVATIES

ALDI VLEESMEESTERS

Nora Biscuits

ALDI - SJAKIE'S CHOCOLADE

KIPS - BROODBELEG

ALDI - Quick Bite

HEALTH & BEAUTY

LOOK-O-LOOK

Best life Brand creation

ALDI - SMAKELIJK GEMAK

ALDI - Delicious Home

ALDI - Bon Royaal

ALDI - Château chocolade

ALDI - Time4Choco

ALDI - Chocolade

WILD BIRDS - DIERENVOEDING

Zwanenberg Food Group

WEERRIBBEN ZUIVEL - Zuivel

DE KROES - SLEEVES

ALDI - IJS

ALDI - DIEPVRIES

ALDI - ORIENTAL DELIGHT

QUICK START

OOSTERBEEK

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

Ontpop je ook tot Yummy fan!

AVIKO - Oerfriet

AVIKO - Assortimentsbrochure

MAÎTRE PAUL - Mini Moments

AVIKO - Homemade gratin

CENTER PARCS - Healthy Weeks

AVIKO - Piepers Plakken

CENTER PARCS - Narrow Casting

AVIKO - Spooky Frites

AVIKO - Avikolympics

ALBRON - Fuego Adventure Grill

ALBRON - Grabber Joe’s

LOOK-O-LOOK - 4D

Albron - Coolcreatoins

AVIKO - ACTIES

QUICK START

DE KROES

CHUPA CHUPS - BACK TO SCHOOL

BIEZE REBRANDING LISIMO

LOOK O LOOK PARTY BOTTLE

ALBRON - PIT UPGRADING

Ontpop je ook tot Yummy fan!

Frites Affairs - brand identity

FoodInspiration

The Green Table Brand-ID

MartiChoc Brand creation

Best life Brand creation

ALBRON - Fuego

ALBRON - Grand Café

ALDI - Quick Bite

ALBRON - Grabber Joe’s

CENTER PARCS - Cycle Center

MAÎTRE PAUL

DE KROES

Van Eigen Deeg Brand creation

BRAND IDENTITY PACKAGING DESIGN BRAND ACTIVATION Alle projecten

Contact

Contact opnemen

Nieuwsbrief ontvangen?

WHITE PAPER Brand Identity, Packaging Design and Brand Activation

AVW Stepfive BNO

Privacy verklaring

Over ons

Het team

Route naar Stepfive

Volg ons op:
XLinkedinYoutube

  • linkin
  • youtube

 

Nieuws

  • Merkontwikkeling en verpakkingsdesign Lisimo van Bieze Foods
  • Ankly merkidentiteit en verpakkingsontwerp foodservice
  • Kerstlijn Aldi

Stepfive

Packaging Design Bureau

Dutch Packaging Design 

Packaging Design

Packaging Design Amsterdam

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsontwerp
drukklaar maken

Brand Identity

  • INFO@STEPFIVE.NL
  • NIEUWE KAZERNELAAN 2 D41, 6711 JC EDE
  • 024 622 17 11